There's a difference between giving up and moving on.



Jag är faktiskt väldigt medveten om hur dålig jag är på att blogga! Just nu är min ursäkt att det är jul och då har man fullt upp. Även jag, som inte ens gillar julen.
Jag har iaf fått jullov. Har också jobbat några dagar denna veckan och tjänat lite extra cash. Mums på det! 

Just nu sitter jag med mamma och storasyster på uppesittarkvällen! 
Imorgon blir det julfrukost här hemma sen drar vi vidare till moheda där julen firas.
På söndag går vi till farmor & farfar och firar jul med pappa.

Jag ska försöka klämma in något inlägg nästa vecka!
Är trots allt en vecka med mellandags-rea i varenda butik och jag tror att jag kommer råka befinna mig på Grand samarkand en del då! ;) Sen är det ju den bästa dagen på året också, nyår! <3
Men ska som sagt försöka att inte glömma bort att skriva här!


Lycklig

Kommentarer
Benny säger:

sötakorvar

2011-12-25 | 14:11:09
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback