Now you're just somebody that I used to know.


Hej där!
Valborgsmässoafton och jag sitter här och skriver. Jodå, jag och bästis blev totaldissade så vi bestämde oss för att fira valborg på olika håll (vilket var väldigt länge sen vi gjorde). Jag åker snart till min fina och myser, valborg är ju trots allt ingen stor sak, jag firar in våren om två veckor istället när det är dags för feting-fest ute i Äskekärr hos familjen Grann! 

I fredags vaknade jag av ett sms av herr. Linus som skrev "Emma! Packa väskan, du jag och frank drar till Öland vid lunch" 
Jag la ifrån mig telefonen med ett leende utan att svara eftersom jag var säker på att han skojade. När jag en halvtimme senare svarade så förstod jag att han var fullt seriös och jodå, jag tog mig en dusch och packade väskan och någon timme senare så stod hans bil på parkeringen här utanför!
Det blev en mysig helg i familjen Granns husvagn på Öland. Tack för det!


linus och frank.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback