It didn't work out? Someone got hurt? Go over, and try again.



Söndag morgon och jag är uppe alldeles för tidigt. 
Detta är därför att F sov här inatt och dom skulle iväg till hestra, och jag kan inte somna om. Men får se de positivt, kommer ju kunna somna i tid ikväll!
I fredags gick jag till skolan till tre bara för våran lektion blev flyttad, sen drog jag hem o duchade och sånt, sen kom Linus & Frank till mig. Under kvällen kom Josse och Marcus och vi drog och åt och hade en allmänt trevlig kväll. Sådant borde göras oftare! Fina människor dedär
Igår gick jag till pappa när älskling gick till jobbet, och sen så gick pappa och jag vidare till farmor där vi skulle käka mat och sådant. På kvällen myste jag framför Melodifestivalen hos pappa och tyckte det var helt rätt att Loreen och Dead by april gick vidare! Antar dock att det var väldigt många förvånade miner när detta hände :D 

Nu ska jag lägga mig framför reprisen av Gladiatorerna,
och sen ska jag gå och handla åt mamma.
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag slänger in en suddig bild på mig och josse från i fredags eftersom jag var lika dålig som vanligt på att ta kort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback