"This is a story about a boy and a girl. But I can assure you, this is not a love story."



Dagens: Kommer hem efter att ha varit iväg i två timmar och blir förvånad av att bara en katt kommer fram. Efter några minuters letande hittar jag Sally instängd i Zaras väldigt trånga byrålåda! Fy skäms Zara!

Sitter just nu i soffan efter att ha varit och handlat med mamma, och ätit en riktigt riktigt stor pizza. (följ mig på instagram får ni se mer) Nu inväntas en lugn fredagskväll framför tvn med mamma. Ikväll efter jobbet kommer älskling hit.
Jag har också lovat min käre (numera Okäre efter dagens händelse) syster att jag och Frank ska komma och möta henne på stan inatt klockan två för hon inte vågar gå hem själv. Kanske inte kan gå heller för den delen, haha. Detta vet dock inte Frank om än, får väl se hur glad han blir! Haha :D
Har faktiskt också varit en riktigt gullig flickvän idag och köpt en hel påse med Franks favoritgodisar som står så fint i en skål på mitt rum! Förtjänar massa pussar ikväll tycker jag allt.



Kommentarer
Björnbröder! säger:

Toffel!

2012-02-24 | 19:21:06
Emma säger:

sv; Haha Linus din tönt! Jag är bara världens bästa flickvän, sådeså!

2012-02-24 | 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback