freaky friday

Gårdagen ♥ '
 
 
 
 
 

Friday I'm in love

Halloj!
Igår var en riktigt bra dag med milla.
Vi hängde vid sjön, sen kom vi hem och lagade mat, tittade på film, poppade popcorn och hade det hur bra som helst. 
Idag åker jag till Rörvik för att spendera lite tid med saknade människor.
Det blir en myskväll vid sjön, ska bli underbart.
 
Imorgon kommer lill-kusinen hit, barnvakt står på Zaras schema.
Det betyder att Zara måste göra det där som att mata, byta blöja, natta osv medan jag bara är med och har allmänt roligt med sötisen! :) Perfekt, tycker jag.

Jag skriver mer imorgon.
Slänger upp tre bilder från gårdagen!
 

such a beautiful surprise

"när man väntar på något gott väntar man aldrig för länge"
well, jag tycker att jag har väntat för länge nu.
kom hem, mitt hjärta. <3
 

With good people follows good days

Igår spenderade jag dagen med Julia. Vid halv sju drog vi oss mot Linneparken. 
Där träffade vi Robin & Miriam. Blev en dunder-bra dag!          
 
 

Don't let your dreams just be dreams.

Den största delen av mitt sommarlov spenderas på Öland,
och ärligt talat hade jag inte velat ha det på något annat sätt.
(Saknar dock världens bästa vän Sara, lite mer tid med henne hade inte varit fel.)
 

Onsdag.


We're meant to be, no doubt about it


Lite bilder från dagen på ön med mitt hjärta.
 
 
  
 
 

Silence often speaks better than words


Sitter just nu nyduschad på en filt i solen och njuuuter.
Anlände till ön igår och har redan lyckas bränna mig, hopplös..
Imorgon får jag träffa mitt hjärta igen.



Some people just belong together, and there's nothing anyone can do about it.



Hoping for the best but expecting the worst



You and me.



Insåg idag att min systemkamera har stått orörd en jäklans massa veckor nu.
Vart tog min passion för foto vägen?

Är hemma efter några mysiga dagar hos fina barndomsvännen.
Hon är fööör bra. <3

På lördag tar vi vårt pick och pack till Öland, då får jag äntligen träffa pojkvän igen.
Kan inte fatta att det är mer än 40 dagar kvar tills han är hemma igen.