All I need is you and I.



Fredag eftermiddag, och jag känner mig en aning forever alone!
Min förkylning som jag haft ett tag nu blir inte bättre, tvärtom. 
Jag har deadline på en svenska-uppsats ikväll på några sidor. Jag har skrivit noll.
Min syster har åkt iväg till Rörvik och min mamma är också iväg.
Tur att jag har mina katter. Och mitt plugagnde..

Frank kommer ikväll efter jobbet, egentligen alldeles för sent, men vad gör man inte för att få lite mer tid med honom! Tror jag ska ställa mig och baka kladdkaka, eller sockerkaka kanske, till honom sen. Så har jag något att göra också.
Imorgon så kommer massa fina tjejer till mig och vi ska ha en riktig mys-kväll framför melodifestivalen och ALLA sagan om ringen-filmerna! Jag har inte sett dessa filmer, (jag vet-skandal!) så det är dags nu! 

Om min förkylning är bättre på söndag så ska jag ta tag i mitt tränande på riktigt igen, detta har blivit alldeles för slappt nu! Ha en bra helg everybody :*

En lite lagom scary bild på snuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback