I heard you were a wild one


Nu har Emma åkt hem och jag sitter här med sex stycken A4-papper jämte mig. Det är nämligen så att jag har prov i media på måndag. Vi ska kunna ALLA verktyg i photoshop, vad dom heter, vad dom gör osv. Paniken börjar stiga i mig då jag inte har så mycket tid imorgon till att plugga. Jag har läst igenom det och lagt några få saker på minnet. Får helt enkelt ta mig tid till det imorgon. Det är trots allt betyg-avgörande.

Nog om det!
Jag är ensam hemma ikväll då både Zara och mamma är iväg.
Detta leder till att jag får laga mat själv, vilket leder till något så enkelt som makaroner och snitzel, haha. Skandal! Jag måste lära mig laga mat alltså..
Frank kommer iaf till mig efter han jobbat klart, och imorgon är det dags för tatuering!

Nu ska jag återgå till mitt pluggande,
sen blir det nog tvn till det är dags att möta älskling.
Här kommer några bilder från dagen med emmis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback