it doesn't matter how fast you run, the pain will always run faster.


Har haft en crazy vecka, därför har jag inte tagit mig tid till bloggen.
Har iaf vart hos älskling idag efter för lång tid ifrån honom. 
Just nu ligger jag med en riktig bang-träningsvärk och har precis tittat på gårdagens avsnitt av Big brother. Det är verkligen underhållning när det är som bäst! 

Jag ska passa på att gratta bästisSara igen, som fyllde 17 förra veckan, och finafina josse som fyllde 18 i förrgår! Grattis till er mina snäckor!
Besök mig snart så får ni era presenter :)

Imorgon har jag matte sen ska jag och mamma bege oss till banken.
Efteråt ska jag förhoppningsvis ta mig till gymmet och försöka få bort denna träningsvärken jag har efter gårdagens idrott-lektion, haha.

På söndag är det bara en vecka kvar till min tatuering!! Can't wait!!


Kommentarer
Benny säger:

Men inga presenteeeer, känner mig dum när folk

slösar pengar på mig :( MEN TACK ANYWAYS BABE! <3

Saaaknar dig!

2012-03-16 | 08:11:04
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback