You can put the blame on me.


I torsdags ringde jobbet och sa att dom behöver lite hjälp innan påsk nu, så direkt efter skolan igår vid halv tolv hoppade jag på cykeln och tog mig dit! Ska också jobba nästa vecka varje dag efter skolan, så det kan bli lite dött här på bloggen då jag också ska försöka klämma in träning i veckan också.

Emmis kom hit igårkväll. Vi hade en mysig fredagskväll med allt vad det innebär.
Just nu står hon i duschen, sen ska vi ut en sväng i det sjukt härliga vädret!
Jag skriver senare när hon har åkt hem, ska ta några bilder under dagen som jag kan slänga in här lite snabbt sen också! :) PUSS!

Fick en liten present av jobbet, hihi. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback