This is where I belong.



Sitter halvdöd i skolan och väntar på att ena halvan ska göra redovisning i nationella muntliga. Igår var jag med Linus, Frank och deras vänner Emelie & Frida i skogen. Anledningen = geocatching.
Egentligen är det totalt meningslöst att leta efter en gömd burk i skogen (det är egentligen mer till det men skit samma), men det var något med tanken att vara mitt ute i ingenstans klockan halv tolv på natten.

Dock får jag payback idag, fy tusan vad trött jag är.
gårdagen
söt pojkvän i morse

Kommentarer
beckabeckabeckadenbästa säger:

hej emma, vet inte varför jag kommenterar här men kan bero på att vi inte gör ett skit på lektionen och att jag är uttråkad... :( keep up the good work! applåder

2012-05-09 | 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback