I'm going home to a place where I belong

Har haft en bra helg hemma i hålan. Fick skjuts av Moa hem, saknat henne.

Hatar mobilinlägg, så det här får räcka.
Älskar min bästis.

Johannes & jag.

 


Time to spend some time with my bff


Idag åker jag till bästis och är med henne i min gamla by hela helgen.
Åh, efterlängtat. 
 
Omg så gammal bild haha.
 

Idag är en sån där dålig dag.


Live as you will die tomorrow


Onsdag kväll och jag har precis tagit en vaaarm lång dusch.
Slutade skolan klockan 12 idag och gick på stan med Rebecka en stund, köpte en jacka. Efter det så stack jag till syrrans jobb där vi lunchade för att sedan möta upp Frank vid bussen.
Direkt när vi kom hem så lagade vi pannkakor, sen drog vi med Zara till City gross och köpte lite gott till ikväll plus en frys-pizza vi ska dela på sen. 
 
Som jag kanske nämnt tidigare älskar jag onsdagar.
Börjar skolan kl.9 och slutar 11.45, och som grädde på moset (inte för att det skulle vara gott) så har vi entreprenörskap då vi jobbar med UF-företag, vilket jag tycker är riktigt roligt.
 
Idag var jag och mina girls inne i studion för att ta kort till vårt företag, det blev ju såklart en hel del trams och flams! Jag slänger in lite bilder här, mina favoriter. Sen finns det på facebook! :)
 

When life changes to be harder, change yourself to be stronger

Jag hatar Matte B. Jag ångrar inte att jag valde det med tanke på att det är bra att ha i bagaget, men fy fan vad jag avskyr det. Jag hade relativt enkelt för matte i ettan men nu känner jag bara att jag vill att det ska ta slut. Imorgon ska jag göra ett prov som de andra i klassen gjorde i måndags. Jag försöker men kan inte koncentrera mig så nu har jag gett upp och hoppas helt enkelt på att uppgifterna från lektionerna har varit till nytta.
 

Out of all these things I've done I think I love you better now

Trots en hel del skoluppgifter att ta igen och den sjukt långa resan så var det värt det. Jag har haft den bästa helgen på länge med mina två favoriter. Åland är en underbart fin ö och Linus är en ännu finare person!!
 
Jag skulle också kunna säga att om jag inte redan visste att jag har världens absolut bästa pojkvän, så skulle jag ha insett det denna helgen. Du gör min hel, älskling.
Helt sjukt att jag hittade dig <3
 
Jag har inte ork att lägga upp alla bilderna från helgen här på bloggen,
men vill ni titta så finns det många på min facebook! 
Några av dom kommer nog kika in här så småning om :)
 


 

Nothings fine I'm torn, I'm all out of faith


I know I can do so much better


Fy för denna veckan! Den har varit onödigt jobbig och fruktansvärt lång.
Hade jag inte haft onsdagen ledig hade jag nog inte orkat med denna veckan över huvud taget, och det är verkligen inte överdrivet från min sida. Jag har aldrig varit såhär trött som jag var i fredags när jag cyklade hem från skolan. Huvudet var redan i sängen kan jag säga!
 
Jag tog i alla fall bussen till Frank på kvällen och har varit med han hela helgen.
Han är hemskt brun och snygg efter en vecka i Turkiet.
 
På fredag drar äntligen jag & älskling iväg till Linus på Åland.
ÅH vad härligt det ska bli! Jag har tagit ledig från skolan fredag och måndag,
då vi åker tidigt på fredag till Stockholm för att sen ta båt över, 
sen är vi hemma relativt sent på måndag med. Det ska bli rätt så jäkla underbart.
Och ja, då ska systemkameran med!!




I close my eyes and I see you


Min underbart fina födelsedagspresent från världens finaste pojkvän.
Jag älskar det. Och jag älskar honom. 
 

 
 

Let's not talk about forever.


Igår hade jag åtta underbara tjejer hos mig. Det var en lyckad kväll och vi somnade fort när vi väl la oss på kuddarna inatt. 
Idag ska jag tro det eller ej försöka ägna mig åt skolarbete.
Det är inte ofta som jag har en lördag ledig och det passade bra att ha det denna helgen. Jag har en inlämning till på måndag, två till tisdag och en till onsdag. Talk about hard work! Så därför ska jag sitta vid skrivbordet framför datorn ikväll med massor koppar te, lösgodis och popcorn.
 
Bild från gårdagen.  - ebertilsson @ instagram