When you hit rock bottom, raise your head high


Den enda lektionen vi hade igår blev inställd vilket resulterade i ledighet all day long. Den tog jag nytta av! Jag pluggade lite engelska, var och gymmade med bex, färgade håret hos milla och sen stack jag till pojkvän och myste. Idag har jag haft svenska sen fick vi gå hem då vår eftermiddagslektion också blev inställd. Morgondagens historialektion är tydligen också inställd, vilket resulterar i tre timmars sovmorgon.
Jag vet i tusan vad som händer haha, men jag klagar inte! Lite ledighet innan jullovet skadar ju inte!
 
Just nu sitter jag med en uppsats som ska vara inlämnad imorgon.
Skriver om folkmordet i Rwanda 1994. 
Det är ett väldigt intressant ämne, men svårt att få info om själva händelsen.
 
Anyway. Imorgon öppnar storasyster sin nya restaurang. 
Det är jättesjukt. Jag är så stolt. Kan inte fatta att hon gjort detta. 
Grattis, måste jag säga. Stort jäkla grattis, Sandra!! <3
 
jag älskar snö och är superlycklig att den är här.
jag har ångest över nyårsafton, do that or do that, liksom.
jag älskar min pojkvän. vad hade jag gjort utan honom.

OM NI VILL VETA MER VAD SOM HÄNDER I MITT LIV 
ÄN DET JAG SKRIVER HÄR --> ebertilsson @ instagram
 

Kommentarer
Sandra säger:

:') tack! <3

2012-12-06 | 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback