I'm gonna love you more than anyone


More than anyone - Gavin Degraw
och massa klipp från världens bästa program, One tree hill.


People change. Memories don't.



Efter två dagars konstant sängliggande åker jag om några timmar mot Sävsjö för att spendera lite tid med fina vänner. I'll be back on fredag och då är det bara att packa om väskan för på lördag åker jag till Väckelsång till finaste Emma. 

Vill bara säga grattis till världens bästa pojkvän,
som igår fyllde 19.

Grattis älskling, så ledsen att jag inte var med dig.
Love you 



Varje val du gör påverkar din framtid.


Man tager vad man haver när inte pojkvän är i närheten.
Det vill säga hans jättemycket för stora one piece. 


Vi lever alla med känslan att falla



Tog äntligen tag i det som så länge varit tvunget att ta tag i.
Mina tomma ramar.

Bild 1. jag och underbara vänner.
Bild 2. jag och bästaste pojkvän.
Bild 3. mina sötnosar till husdjur.


I think I'm about to explode


Mycket har hänt sen sist jag skrev.
Bland annat har jag fått ett välbehövt sommarlov, och i onsdags åkte vi och lämnade av Frank på Öland. Det var inte kul what so ever, men det är bara att hålla andan och hoppas det går bra för honom där borta.

Midsommar igår firades efter många om och men i sommarstugan på Öland. 
Vi åkte och hämtade Frank efter han hade jobbat klart så det blev några timmar med honom också. Det blev en himlans trevlig midsommar, hade inte velat fira den på något annat sätt.


You don't always have to be strong



Oh happy day.



Ligger nerbäddad i min säng såhär halv sex på kvällen, utan att ha gått upp idag. Förkyld så in i helvete och halsen har taggtråd i sig. Jag ska dock inte klaga för gårdagen var enormt bra med mycket leende. Jag älskar student-tider! Can't wait till det är jag om två år som står där och skriker!!

Grattis till älskling, linus och alla andra! <3



"När det verkar vara så många som känner sig ensamma, skulle det vara oförlåtligt själviskt att vara ensam på egen hand."


Mindre än en vecka kvar till sommarlov, jag är rääätt så taggad! :)
Första veckan på lovet ska jag bara umgås med pojkvän och ta vara på den lilla tiden vi får tillsammans innan han åker iväg. Sen ska jag ta mitt pick och pack och dra mig mot hemtrakterna igen! Can't wait! :)
V.28 ska jag till Öland med min familj, jag längtar så jag dör. Öland är bäst. Och att jag då får träffa frank är definitivt ett plus i kanten!

Frank jobbar, Zara är hos Mattias och mamma är på jobbet. 
Så jag ska alldeles strax ta cykeln till pappa för att spendera min dag där :)
Jag har också kommit fram till att efter ett år i denna lägenheten har jag haft fyra stycken olika sängar! Haha, hur sjukt?! Dom har också bara blivit större och större, så jag klagar inte :D Nu ska jag iaf hålla mig till denna, likaså denna möbleringen. Det funkar bra!!

Ska försöka att inte dröja så länge till nästa gång jag skriver!
På tisdag tar Frank studenten så förmodligen kommer lite bilder på det efteråt :) 

PUSS!