Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig.


Insåg precis att alla har sportlov denna veckan, och så har inte jag det förrän nästa. Denna tanken blir jag ganska så sur över. Jag hade definitivt velat spendera mitt sportlov i stockaryd och sävsjö, men nejnej.. Det får vänta till påsklovet.
Jag hatar att alla bor så långt bort. Eller egentligen är det ju jag som bor långt bort,
det var ju jag som flyttade ifrån dom. Det gör ganska så jävla ont utan dom. 

Saken blir inte bättre när Frank har praktik över lovet också.
Det är tur att Miss.Wallin i väckelsång har tid för mig! Tiden med henne kan aldrig bli för lång, som tur är! :)

Ligger just nu framför One tree hill (som vanligt) efter en mys-söndag. 
Var hos pappa och käkade idag, tog en lite extra lång runda hem bara för att det var så skönt väder ute. Hoppas att det är våren som är på G!
------------------------
Min fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback