Dag 3 - Favoritfilm och favoritlåt.


Denna är svår. Det finns så många filmer jag tycker om.
Om jag måste välja så är det nog A walk to remember.

Den handlar om obeskrivlig kärlek och en kille som gör absolut vad som helst för sin flickvän. Denna filmen berör mig lika mycket varje gång jag ser den och jag gråter alltid. Om ni inte har sett den, se den.
 
 
Och så favoritlåten då. Alltså, jag är en person som verkligen lyssnar på allt.
Jag byter favoritlåt lika ofta som jag byter lakan. 
The Fray - How to save a life har varit en favorit så länge jag kan minnas.
Men min favoritlåt just nu måste nog vara Laura Izibor - Can't be love.
Jag "hittade" denna låten i ett One tree hill-avsnitt, sen dess har jag varit fast.
Blow me (one last kiss) - P!nk är också sjukt bra!
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback