Dag 4 - Du själv för två år sen.


Denna tiden för två år sen bodde jag i Stockaryd med min syster och mamma, i ett vitt hus jämte en lekpark. Jag gick i nionde klass och var förmodligen helt åt helvete nervös över mitt blivande gymnasieval. Jag var skoltrött som tusan och jag minns att jag ville ifrån allt som hade med grundskolan att göra. Jag hade en crush i en söt kille, varje gång vi pratade blev jag röd som en tomat i fejan (låt mig tillägga att jag blir väldigt sällan röd i ansiktet). Jag var också med i elevrådet och jag röstade på Kristdemokraterna i skolvalet. Jag umgick med Sara näst intill hela tiden.
 
Jag spelade fotboll med världens härligaste människor, jag hade bra betyg utan att försöka särskilt mycket, jag hade långa halsband till allt, jag bar aldrig jeans utan det var jämt leggins och ett lång linne som gällde och jag hade långt hår.
 
Jag kör en liten bildbomb istället för att använda ord.
 
 
    
 
 
Jag tror att alla bilder är från nian... År 2010.
De tre sista bilderna är från de två sista dagarna i skolan.
Jag bytte hårfärg då lika mycket som jag gör nu verkar det som..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback