Dag 5 - Något du ogillar.


Något jag ogillar.... Det finns ju massor?
 
Jag ogillar smutsiga tvättställ, avokado, falska människor, filmer som slutar med att en huvudperson dör, sås, fester som spårar ur, Nicki Minaj, för höga kuddar, skräckfilmer, otrevliga busschaufförer, hosta, kokos, Dr.Phil, mörker... I can go on and on..
 
Men om man ska välja en sak som jag verkligen ogillar.. Cupcakes!
Jag förstår inte hur man kan tycka det är gott. Visst, dom är oftast jättefina och blabla, men kom igen.. Det är kladdigt och väldigt ofta alldeles för mycket socker!
Jag tycker inte om det alls.
Varför förstöra en alldeles utmärkt muffin med massa glasyr?

Min syster gör ofta detta misstag och lägger glasyr på muffins.

Kommentarer
anna-lisa säger:

älska att du skrev Nicki Minaj... x)

Svar: Haha! :DKan du snälla sluta skriva att du heter Anna-lisa?...
Emma Bertilsson

2012-10-23 | 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback