I'm sorry for your pain


Sen sist jag skrev har jag hunnit med en hel del. Jag har hunnit spendera tid med pojkvän, varit barnvakt åt hans lillebror, myst med deras marsvin, jobbat en massa timmar på Izakaya i lördags på kulturnatten, tränat, jobbat på Moshi, skrivit ett lyckat matteprov, köpt ny foundation, köpt ny tröja, sett på när min syster flyttat hemifrån samt fått vittna vårt fula (rosa) vardagsrum förvandlas till ett vackert rum med vita väggar.
 
Som sagt, en hel del! Jag älskar det. 
För att nu gå tillbaka till det här med att min syster flyttat hemifrån. 
 
Hissar med att syster har flyttat
Mer plats åt mig och mina saker! T.ex. jackor och skor. 
Tyst och lugnt här hemma. (inte någon som pratar 24/7)
Alla tusen lampor är inte tända på samma gång.
 
Dissar med att syster har flyttat
Jag kan inte längre låna hennes kläder.
Mina katter flyttar på onsdag med henne.
Hon kan inte längre ta med mig på spontana tripper till min favorit godis-affär.
 
Jag skulle kunna hålla på rätt länge. Men jag vill inte göra henne varken ledsen eller för självsäker ;) Nu ska jag lägga mig i sängen och titta ett avsnitt på Grey's anatomy (säsong 8). Sedan måste jag läsa lite i min bok på engelska som ska vara utläst om någon vecka. XOXO
 
det bästa i mitt liv <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback