You might not see it yet but I believe in you


Jag skulle ändra en sak på min blogg här om dagen och när jag tryckte spara så fuckades allting upp och blev totalt kaos. Jag har inte en aning vad som hände och det gör mig förbannad! Men jag lyckades rätta till det mesta iaf. Dock så ser inte bloggen likadan ut som den gjorde innan. Nu vet ni varför!
 
Både min blogg och twitter är numera fylld av inlägg från mig.
Vet inte varför men någonstans på min dystra väg genom skollivet så fann jag min gamla skrivglädje igen. Även fast jag inte har så mycket att skriva om så är det skönt att skriva. Lika dant med fotograferingen. Det har kommit tillbaka. Känns asskönt.
Saker kanske håller på att falla på plats igen?
 
Min innan-gymmet bild. Bara för att inte vara som alla andra och ta kort på gymmet, haha. Första gången för i år efter all julmat, godis och skit. Det gick förvånatsvärt bra :)
 

Kommentarer
elin säger:

Jag trodde du hade en fjäril på dina tights.... O.o

Svar: haha nej, min urfina spegel! :D
Emma Bertilsson

2013-01-14 | 19:36:53
yohanna säger:

jaaaaaaha.. hahah sry.

http://www.sprakmakargatan.se/?p=1758

där har du en förklaring ;)

2013-01-15 | 09:20:56
Bloggadress: http://yoyossecet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback