You've built your wall so high that no one could climb it, but I'm sure as hell gonna try


Jag har haft en såndär riktig myshelg och vilat ut mig ordentligt. Funderat på framtiden åter igen och bestämt mig en gång för alla att sluta oroa mig.
Saker får bli som det blir and that is it.
 
Idag har jag myst med pojkvän, tittat på Sweet home Alabama (underskattad film), och varit ute och gått en runda med syrran. Jag har också skickat en bild till min tatuerare på hur jag vill att min nästa tatuering ska bli, så han ska börja skissa och förhoppningsvis blir det en tredje tatuering innan sommaren.
 
Nu ska jag måla mina naglar knallröda sen ska jag äta choklad och titta på Magic Mike.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback