I have secret I have scars, just like anybody else.



Har faktiskt inga större problem med att börja skolan imorgon, 
just för att det är vår nu och solen skiner så underbart. Mums!
Sitter dock och pluggar till ett prov om EU som jag missat att göra. 
Jag hatar samhällskunskap whatsoever och saken blir inte bättre när jag suger på de.
Menmen, that's life.

Hade mys igår hos älskling framför melodifestivalen. 
Han lagade också mumsig (enkel<3) mat till mig efteråt. 
Vi lever inte i vanlig ordning.

Idag steg vi upp klockan ett och åt frukost och sen fick jag honom att städa sitt rum för att sedan ta bussen hem. Han drog med linus till skateparken och jag drog hem för att plugga. Om jag bara kunde få in det i huvudet också!!!

jag kan nästan garantera att detta är en syn som man bara får se en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback