Such a beautiful disaster.


Är trött på så mycket och längtar så efter sommaren.
Fick igår reda på att vi ska ha praktik v.11, I mean, seriuosly? Igår!
Dock var det frivilligt. Men vem vill sitta fem dagar i skolan och göra fördjupning på varenda lektion? Inte jag iaf.

Min tatuering började i onsdags bli konstig. Först tänkte jag Äh det är säkert ingen big deal, men sen började den klia som fan och till och med göra lite ont. Jag smörjde in den men inget hjälpte. Nu kliar den inte längre men är fortfarande bubblig om man känner på den. Ingen jag har pratat med vet vad tusan det kan vara som har hänt. Om jag är allergisk eller något borde det kommit när jag gjorde den för sex månader sen. 
Ska iaf till han som tatuerade mig på lördag, får se vad han säger om det då! Blir sjukt ledsen om jag inte kan göra en till, jag som har planerat det så länge nu.

Ikväll klockan 20.00 spelar Sverige mot Kroatien,
så det ska jag bänka mig framför. Men först, duschen!


bild från weheartit

"So what am I doing here on the floor, crying?"


Gåshud. Så förbannat bra låt.


I have secret I have scars, just like anybody else.



Har faktiskt inga större problem med att börja skolan imorgon, 
just för att det är vår nu och solen skiner så underbart. Mums!
Sitter dock och pluggar till ett prov om EU som jag missat att göra. 
Jag hatar samhällskunskap whatsoever och saken blir inte bättre när jag suger på de.
Menmen, that's life.

Hade mys igår hos älskling framför melodifestivalen. 
Han lagade också mumsig (enkel<3) mat till mig efteråt. 
Vi lever inte i vanlig ordning.

Idag steg vi upp klockan ett och åt frukost och sen fick jag honom att städa sitt rum för att sedan ta bussen hem. Han drog med linus till skateparken och jag drog hem för att plugga. Om jag bara kunde få in det i huvudet också!!!

jag kan nästan garantera att detta är en syn som man bara får se en gång.

"This is a story about a boy and a girl. But I can assure you, this is not a love story."



Dagens: Kommer hem efter att ha varit iväg i två timmar och blir förvånad av att bara en katt kommer fram. Efter några minuters letande hittar jag Sally instängd i Zaras väldigt trånga byrålåda! Fy skäms Zara!

Sitter just nu i soffan efter att ha varit och handlat med mamma, och ätit en riktigt riktigt stor pizza. (följ mig på instagram får ni se mer) Nu inväntas en lugn fredagskväll framför tvn med mamma. Ikväll efter jobbet kommer älskling hit.
Jag har också lovat min käre (numera Okäre efter dagens händelse) syster att jag och Frank ska komma och möta henne på stan inatt klockan två för hon inte vågar gå hem själv. Kanske inte kan gå heller för den delen, haha. Detta vet dock inte Frank om än, får väl se hur glad han blir! Haha :D
Har faktiskt också varit en riktigt gullig flickvän idag och köpt en hel påse med Franks favoritgodisar som står så fint i en skål på mitt rum! Förtjänar massa pussar ikväll tycker jag allt.



I honestly believed in you.




Glädjen som fanns kommer aldrig någonsin vara glömd.



Idag saknar jag sommarnätter då man är ute till solen går upp, grillkvällar med underbara vänner, långa bilresor och flera veckor där det enda bekymmer man har är att man fått alldeles för lite sömn.
Jag saknar småstigar som leder ut till ingenstans, övergivna hus och vägar utan trafik.
Jag saknar ett litet litet samhälle fullt av kärlek. Jag saknar Stockaryd.
Och människorna i Stockaryd.

Vem kunde tro för ett år sen, då man var så trött på grundskolan och bara ville ifrån alla människor man spenderat så galet många år med - vem kunde ens ana att det var såhär det skulle gå, att det var såhär man skulle känna?
Vem kunde tro att man skulle se tillbaka ett år senare och sakna allt?
Inte jag iallafall. Jag som bara ville därifrån.

jag saknar också mitt långa tjocka hår.

Rekommendationer!


Sara och jag har haft en riktigt myshelg.
Vi har tittat på tre helt underbara filmer som jag tänkte jag skulle tipsa er om! 

  1. Footloose (2011)
  2. One day
  3. Abduction
Dessa tre filmer är verkligen ett måste att se. 
Puss på er!


Best friends do not come around twice.



Har haft en bra helg med bästis. 
Just nu ligger jag och kollar på gårdagens Gladiatorerna.
Snart tar jag bussen till teleborg för att se på efterlängtade Big Brother hos syster!
Jag tvivlar starkt på att 2012 kommer slå 2011, men vi får väl se!


Without breaking, there's no healing. And without healing, there's no learning.



Är på dåligt humör. 
Har en såndär dag då jag bara vill lägga mig under täcket och sova.
Men nej, har svenskauppsats som måste vara klar till imorgon.

It's a good thing att jag bara har en mattelektion imorgon.
Sen tar jag lov. Och 13.20 rullar bästaväns tåg in på stationen. 
Fy tusan vad jag längtar efter henne. 


What doesn't kill you makes you stronger.


Jag är inte en av dom där personerna som tycker alla dag är något märkvärdigt alls, men när man får en anledning att baka tårta att bjuda på, + att när man vaknar jämte den underbaraste på jorden och får en jättefin skål fylld av gott godis, då kan det vara en rätt bra dag ändå :)!



Allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig.


Insåg precis att alla har sportlov denna veckan, och så har inte jag det förrän nästa. Denna tanken blir jag ganska så sur över. Jag hade definitivt velat spendera mitt sportlov i stockaryd och sävsjö, men nejnej.. Det får vänta till påsklovet.
Jag hatar att alla bor så långt bort. Eller egentligen är det ju jag som bor långt bort,
det var ju jag som flyttade ifrån dom. Det gör ganska så jävla ont utan dom. 

Saken blir inte bättre när Frank har praktik över lovet också.
Det är tur att Miss.Wallin i väckelsång har tid för mig! Tiden med henne kan aldrig bli för lång, som tur är! :)

Ligger just nu framför One tree hill (som vanligt) efter en mys-söndag. 
Var hos pappa och käkade idag, tog en lite extra lång runda hem bara för att det var så skönt väder ute. Hoppas att det är våren som är på G!
------------------------
Min fina <3

I wear a halo when you look at me.


Torsdag igen, vilket innebär veckans kortaste skoldag! 
Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet, så ska vi åka direkt och handla. Jag älskar att handla mat med mamma! Bland det roligaste jag vet,
speciellt på city gross! :D
Måste hem och städa/damma hela rummet sen också,
det var tydligen väldigt viktigt eftersom mamma skulle ha gäster här imorgon.
Lika bra att göra som det sägs ;p

Nu hör jag att det rycker i dörren!
Ha en bra torsdag-kväll allihopa! 


Never give up on something you can't go a day without thinking about.



Det finns verkligen inget jag hatar mer än tisdagar. Inte på tisdagar, iaf.
Har nu bäddat ner mig ordentligt i sängen med två täcken, mjukisbyxor, raggsockor och franks gosiga tröja. One tree hill rullar snart på tvn också, åh den serien. <3
Imorgon ska jag dansa jazz på idrotten.  Kul va?

Min tisdagskväll


Everything will be okay in the end. If it's not okay, then it's not the end.



It didn't work out? Someone got hurt? Go over, and try again.



Söndag morgon och jag är uppe alldeles för tidigt. 
Detta är därför att F sov här inatt och dom skulle iväg till hestra, och jag kan inte somna om. Men får se de positivt, kommer ju kunna somna i tid ikväll!
I fredags gick jag till skolan till tre bara för våran lektion blev flyttad, sen drog jag hem o duchade och sånt, sen kom Linus & Frank till mig. Under kvällen kom Josse och Marcus och vi drog och åt och hade en allmänt trevlig kväll. Sådant borde göras oftare! Fina människor dedär
Igår gick jag till pappa när älskling gick till jobbet, och sen så gick pappa och jag vidare till farmor där vi skulle käka mat och sådant. På kvällen myste jag framför Melodifestivalen hos pappa och tyckte det var helt rätt att Loreen och Dead by april gick vidare! Antar dock att det var väldigt många förvånade miner när detta hände :D 

Nu ska jag lägga mig framför reprisen av Gladiatorerna,
och sen ska jag gå och handla åt mamma.
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag slänger in en suddig bild på mig och josse från i fredags eftersom jag var lika dålig som vanligt på att ta kort..


But hey? I'm not the one with a broken heart.



Grym jäkla låt!