Such a beautiful disaster.


Är trött på så mycket och längtar så efter sommaren.
Fick igår reda på att vi ska ha praktik v.11, I mean, seriuosly? Igår!
Dock var det frivilligt. Men vem vill sitta fem dagar i skolan och göra fördjupning på varenda lektion? Inte jag iaf.

Min tatuering började i onsdags bli konstig. Först tänkte jag Äh det är säkert ingen big deal, men sen började den klia som fan och till och med göra lite ont. Jag smörjde in den men inget hjälpte. Nu kliar den inte längre men är fortfarande bubblig om man känner på den. Ingen jag har pratat med vet vad tusan det kan vara som har hänt. Om jag är allergisk eller något borde det kommit när jag gjorde den för sex månader sen. 
Ska iaf till han som tatuerade mig på lördag, får se vad han säger om det då! Blir sjukt ledsen om jag inte kan göra en till, jag som har planerat det så länge nu.

Ikväll klockan 20.00 spelar Sverige mot Kroatien,
så det ska jag bänka mig framför. Men först, duschen!


bild från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback