Give your heart a break



Sitter i skolan och har svenska. Mitt huvud är tungt och ögonen är ännu tyngre, vill bara hem igen och krypa ner under täcket. 
Har snart en timmes lunch, då blir det att sitta och plugga stenhårt till provet vi har i eftermiddag och hoppas att något fastnar såhär i sista minuterna. 
Min tatuering gör ont, speciellt när man råkar röra den på något sätt. 
Efter skolan idag ska jag snabbt hem och ta en macka sen vidare till jobb i två timmar. Sen cyklar jag hem och sätter mig med ännu mera plugg. Ligger lite efter eftersom jag hade magsjuka förra veckan.

Var i tipshallen igår kväll med Elin. Tittade på fotboll, mitt gamla kära lag mötte Lammhult. Usch vad jag saknar dom. Och usch vad jag saknar att sparka på en dum boll.


Kommentarer
Benny säger:

Dont wanna break your heart, wanna give your heart a break!

LA LA LA LA LA LA LA !

2012-03-26 | 21:15:32
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback