Who's gonna save the world tonight?


Wellwell, denna helgen gick verkligen inte som planerat!
Vaknade upp halv åtta igår morse och fick springa till toan för att spy.
Jag hatar verkligen magsjukan. Fy tusan vad det är äckligt!
Som tur var så varade det inte så länge. Idag har jag ätit både fil och rostat bröd, till och med tagit mig en dusch och krypit in i franks tröja. 
Får dock stanna hemma från skolan imorgon pga den där 48-timmars-regeln. 
Jag är så sjukt rastlös, och så förbannat uttråkad så det finns inte. Hade gärna tagit bussen till skolan imorgon istället för att ligga här i ett väldigt instängt rum och alldeles för lite folk som pratar med mig. Bu-hu

Jaja.. Enough about that!
En vecka till tatuering. Fick skissen på sms igår, det kommer bli så jäkla awesome. 
Nu ska jag återgå till mitt sängliggande, och att sakna min fina pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback