The world isn't fucked up. It's the people in it who is.



Kom fram till att jag inte alls vill göra någonting som har med 30 dagar att göra, just för att jag tror på vem det nu var som sa meningen "det förflutna borde stanna i det förflutna". Får helt enkelt komma på något annat!

Har i alla fall ändrat om lite som ni ser. Bilderna är från gårdagens fotogrej med sis. Hope you like it!

Jag har inte riktigt orkat stiga upp ur sängen idag. Frank stack till jobbet vid halv nio ungefär och då somnade jag om och sov någon timme innan dom förbannade kyrkklockorna började ringa. 

Längtar så himla mycket till lördag nu. Kvalitetstid med Milla, för att sedan ta vårt pick och pack (dvs tält) och dra till Äskekärr för feting-fest. Där får jag också träffa mina efterlängtade vänner Sara & Anton. Lovely!


Bjuder på denna ;)

Kommentarer
Benny säger:

OH baby baby! Kommer bli fiiiint

2012-05-06 | 21:55:33
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback