För det är såhär man mår när man hemligheter har


Halli hallå! Var ett tag sen jag skrev nu. 
Det har iof inte hänt så mycket sen sist. Jag har hunnit gå i skolan i två veckor, och ärligt talat tycker jag att det är rätt skönt att vara tillbaka. Speciellt i rutinerna, det är lite segt än att komma upp på morgonen men det går!
Jag har också hunnit spendera massa tid med pojkvän som nu varit hemma i lite mer än en vecka. Dock åker han till turkiet imorgon med sin familj och är iväg ännu en vecka, men sånt får man väl ta.
 
På fredag kommer alla mina underbara tjejer hit för att fira min födelsedag.
Det blir kinamat på Hong kong som nummer ett, sen nummer två tårta @ my place.
Sen får vi se vad kvällen bjuder på! Längtar gör jag iaf :)

Imorgon är det skolfoto som gäller samt den värsta dagen i veckan.
Konstigt, jag brukade älska torsdagar. Nu har skolan förstört det.
 
En fin bild på kära syster som jag tog på Öland i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback