We're gonna make it you and I


Spenderade några dagar i Sävsjö hos Sarah.
Tittade på Hultsjös b-lag spela 1-1 mot Vrigstad.
Saknar det. Speciellt när jag stod där ute på min gamla hemmaplan vid sidan av planen utan att kunna påverka någonting över huvud taget. Gah! Vill tillbaka till Hultsjö och fotbollen och alla underbara människor där ute.
 
Imorgon är det skoldags igen! Jag är 0% taggad,
men som tur är så är det bara en dag sen är det helg igen.
På lördag fyller jag år, det firar jag genom att åka till fint folk i Moheda och festa lite lagom till Mohedadagarna! På söndag blir det kalas med släkt och på söndag kommer även mitt fina hjärta hem efter två månader. Detta kommer bli en hejdundrande helg!! 
 
Fina vän, jag älskar dig. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback