Ditt leende gör mig lika svag nu som då


Åh vad jag är trött. Det var verkligen länge sen jag verkligen fick sova ut.
I fredags jobbade jag och var hemma 23.00, gick och la mig direkt.
Igår så steg jag upp halv nio för att ta tåget till bästis. Inatt somnade vi runt kl.3 och i morse så steg jag upp klockan nio för att åka hem, haha. Men det gör inget.
Jag har haft en jättebra helg. Det har jag alltid när jag är i rörvik.
Gamla vänner är alltid lika mysigt att träffa. Det är synd att man inte uppskattade dom lika mycket när man såg dom varje dag som man uppskattar dom nu. För det gör jag. Uppskattar dom, alltså.
 
Nu laddar jag om för sista skolveckan i år.
Det ska bli så jäkla skönt att ta vinterlov på torsdag kl 11.00!
 

Kommentarer
Sara säger:

Tack för helgen<3

2012-12-16 | 21:19:03
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback