We were always meant to say goodbye


Jag hade en bra kväll med Sara och resten i fredags. Jag har dock aldrig någonsin haft så otroligt ont i vaderna. Kunde inte ens gå!! 
 
I lördags firade jag och mitt hjärta 1 helt år tillsammans. 
Vi käkade på Izakaya Moshi och sen åkte vi hem till Frank och myste.
 
I söndags var det uppersittarkväll med familjen och i måndags åkte vi iväg för att fira jul med släkten. Igår firades julen tillsammans med pappa och den sidan av släkten. Jag har inte haft någon julkänsla alls i år faktiskt. Det har känts som vilka dagar som helst fast med extra god mat. 
Idag skulle jag egentligen ha varit hos mormor och ätit kalkonmiddag som vi alltid gör annandag jul. Dock så har både mamma och syrran haft magsjuka här runt jul så eftersom jag har haft lite ont i magen idag skippade jag det för allas bästa. Istället tar Zara med kalkon hem, mums!! 

Jag var också och shoppade med Negar idag. Vi var på Grand när det öppnade kl.10 och TACK OCH LOV för det. Fasiken vad folk det var där när vi stack vid halv ett. Jag hittade iaf en hel del faktiskt. Två par jeans, en väska och lite annat. Allt på rea!

Imorgon ska jag och frank åka till Åland ifall inte jag får magsjukan inatt. Hoppas verkligen inte det då jag betalat 1300 spänn för tåget vilket inte går att få tillbaka. I vilket fall som helst så ska vi vara iväg en vecka.
 
Långt inlägg det blev.. Men om jag inte uppdaterar inom en vecka så betyder det att jag slapp undan magsjukan (hoppashoppas) och imorgon är på väg till åland, linus och all annan lycka med pojkvän.
 
PUSS
 
 

Kommentarer
Sara säger:

"Åland ifall inte jag får magsjukan inatt. Hoppas verkligen det då jag betalat 1300 spänn..." Du skrev att du vill ha magsjukan babe ;)

2012-12-26 | 20:36:12
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback