Dag 19 - Något du ångrar


Kom igen.. Något jag ångrar?
Det är ju inte något jag kan säga sådär helt hox pox på rak arm..
 
Jag vet inte. När jag sitter i skolan och ska skriva prov ångrar jag alltid att jag inte började plugga tidigare, på morgonen när jag vaknar ångrar jag att jag inte gick och la mig tidigare och när jag har på mig converse ångrar jag att jag inte tog mina höstskor. 
Men ändå gör jag ju det. Så är det ju. Så kommer det förmodligen alltid vara.
 
Jag kan inte säga något jätteseriöst vad jag ångrar, för jag vet inte.
Det är ju så med allting, man lär sig och man tänker att man inte ska göra det igen.
Oftast gör man det igen ändå. Det är kanske då det är okej att ångra det.
 
Men.. Jag kan minnas att vissa val jag gjorde i högstadiet med vissa personer var val jag verkligen inte borde gjort och det är saker som man inser i efterhand. Men det är glömt nu och jag har kommit ut på andra sidan, starkare. Så jag anser inte att jag ångrar det.
 
Så ser jag på saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback