Prayin' to a God that I don't believe in


Förra helgen i göteborg var urmysig! Jul på Liseberg var fint som tusan med massa ljus.
Veckan i skolan har varit fullsmäckad som vanligt och efter det läxor och jobb. Igår åkte jag till frank och sov där och idag har jag storstädat hela mitt rum! Plockat i ordning, dammat, dammsugit! OCH, vuxenpoäng på att jag har spikat sladdar så dom ligger mot väggen! Nu är det rent och fint till bästis kommer om tre timmar.
 
Ikväll blir det Breaking Dawn part two och jag är SÅÅ taggad!!!
Sedan blir det bästismys och imorgon ska jag fixa en hejdundrande frukost till henne!
 
PUSS
 

Kommentarer
Sara säger:

Ni är så söta!!

JA, Frukost <3 puss

2012-11-24 | 15:57:07
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback