Dag 1 - Berätta om dig själv.

Jag är 17 år och dö-längtar till jag fyller 18. Jag har tidigare bott i Moheda samt Stockaryd, två ur-mysiga hålor. Numera bor jag i Växjö sen lite mer än ett år tillbaka. Jag har två föräldrar, två systrar och två katter. Jag gillar nummer 10. 
Jag tror på ödet, kärlek och karma. Däremot tror jag inte på Gud. Trots det är jag konfimerad! Föll väl för grupptrycket antar jag, men jag ångrar det inte. 
 
Jag har den bästa pojkvännen och den bästa bästisen.
 
Jag har spelat fotboll i stort sett hela mitt liv. Slutade förra året när jag flyttade (saknar det varje sekund). Har också spelat innebandy en gång i tiden. Hade också en period i mitt liv då jag gymmade en hel del.
Nu ligger jag mest i sängen om dagarna och tittar på serier samt pluggar (det är hemskt mycket plugg nu).  Men jag ska ta tag i träningen snart igen.
 
Jag går Estet Media på JB-gymnasiet i Växjö. Går i en jättemysig liten klass på typ 15 personer och har förmodligen de bästa lärarna som finns. 
 
Orden tar slut nu. De flesta som läser min blogg vet nog de mesta om mig.
Jag är inte en person som pratar om eller visar mina känslor. 
Jag kan vara extremt kaxig men egentligen är jag snäll. Iaf mot personer jag tycker om.
 
Vill ni veta något mer så fråga på!
Blogg.se har ju gjort så att jag numera kan svara på kommentarer.
 
Ser ni?? Jättesnäll är jag.

Kommentarer
anna-lisa säger:

Jag har en fråga ! Vad tycker du om dom i din klass? Speciellt dom som är lite extra bra sådär. Tex. tjejer med långt, blont hår.......

Svar: Alltsåå.... Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det kära Anna-lisa.... Jag tycker väl dom är helt okej?? HAHA jag älskar tjejer i min klass med långt blont hår <3<3
Emma Bertilsson

2012-10-17 | 18:44:43
Bloggadress: http://detdu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback