Dag 11 - Ett starkt minne


Jag får känslan att det är meningen att skriva något deprimerande här..
Men eftersom flickan som gjort denna lista (Elin) inte är deprimerande över huvud taget så tänker jag ignorera min känsla och skriva ett happy moment. Eftersom, ni vet, deprimerande är ledsamt och sånt pratar inte jag om.
 
Det finns ett minne som jag aldrig kommer glömma. Det var den 9e December 2010.
Jag och mina två bästa vänner tog ett tåg till Norrköping för att gå på konsert med Daniel Adams-Ray. Först letade vi upp stället där han skulle vara, sen åt vi på Max, sen drog vi en runda på stan och sen gick vi och ställde oss i kön. Det var den kallaste timmen i mitt liv. Jag hade på mig både vinterjacka och vinterskor och ändå har jag aldrig i mitt liv frusit så mycket som jag gjorde då. Dock var det totalt värt det, men det tänkte jag inte på då. 
 
Om jag inte minns helt fel så hade vi också världens mest roliga tågresa hem, haha.
Nu lägger jag in lite bilder från denna dagen. (mitt usb har gått sönder så bilderna är lite dålig kvalité då dom är tagna från facebook)
 
Bild 1: Jag & Sara i kalla kön.
Bild 2 och 3: Jag & Bellih smygtittar på stället vi ska vara.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Ja men guuuud! Det var så kul!
"I KALLEN" - jag har bästa svenskan!
<3 <3

2012-10-29 | 23:01:24
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback