Dag 12 - En person du känt länge


Emma Wallin. Fina, underbara, Emma. 
Hon är född den 21a Maj 1996. Så gammal som hon är, så länge har vi känt varann.
Våra föräldrar var vänner och vi bodde på samma gata, vilket resulterade i att vi sågs i stort sett varje dag. 
 
Trots flytt och nya vänner så har Emma och jag lyckats hålla kontakten i alla dessa år.
Förut, när vi bodde så mycket som 10 mil ifrån varandra sågs vi oftast bara på sommar- och vinterlov. Detta har dock ändrats nu, men trots endast 3 mil ifrån varandra så ses vi ändå alldeles för sällan.
 
Emma är en jättefin person som man verkligen kan slappna av med.
Jag vet att jag kan säga allting till henne och få stöd. Hennes familj är lika underbar den.

Denna tjejen är omtänksam, rolig, (kortväxt), vacker, felfri,
och jag hoppas verkligen hon ser det själv. <3
 
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback