Dag 2 - Din bästa vän.


Oh this one is so damn simple.
 
Jag har den bästa bästisen. Hon är helt fantastisk.
Sara Blomquist är stark, begåvad, snäll och oerhört vacker.
 
Jag tror inte det finns tillräckligt många fina ord i universum än för att kunna beskriva henne, så underbar är hon. Sara och jag träffade varandra för första gången när vi båda gick i fyran. Jag skulle hälsa på den nya klassen för första gången och jag var så himla nervös. Sara var inte den första jag fick kontakt med, men ändå så var vi som Piff och Puff när vi började högstadiet. Vi gjorde det mesta tillsammans och jag minns mig själv gråta när jag skulle flytta ifrån Stockaryd. Inte så mycket för själva flytten, mer för att jag skulle numera bo 7 mil ifrån personen som känner mig bäst på denna jord.
 
Ingen av oss gillar att diskutera våra känslor. Helst av allt vill vi hålla dom för oss själva.
Ingen av oss har heller det bästa självförtroendet.
Vi gillar båda att åka bil och vi är väldigt duktiga på att övertänka saker och ting.
Dock äter Sara mycket mat, det gör inte jag. Jag äter mycket godis, det gör inte hon.

Den här människan har hjälpt mig genom så mycket som jag inte hade klarat om jag inte hade haft henne vid min sida. Det finns så mycket minnen och så många tillfällen med bara skratt och glädje. Jag älskar dig Sara, och jag hoppas att jag för alltid kommer ha dig vid min sida och att vi får skapa tusentals mer minnen tillsammans. 
 
Friendship isn't about who you have known the longest..
It's about who came, and never really left your side.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sara säger:

Så jävla fint! Jag måste erkänna att jag började gråta av dina ord för dem betyder så otroligt mycket, & allt var så sant!!
& jag minns också hur jag kom hem & satte mig vid matbordet & bara grät, grät över att du skulle flytta. Fan så hemskt det var, trodde att det var slutet på allt liksom. & jag är så jävla glad att det inte har blivit så, det har snarare blivit starkare! Jag kommer alltid finns vid din sida, för en sådan person som du kan man bara inte släppa taget om!
Jag älskar dig bästa vän!

(vet att det är samma text som facebook-kommenteraren men jag hittar inga nya ord för detta, du är underbar)

Svar: Du är det finaste jag har, love you tusen gånger om <3
Emma Bertilsson

2012-10-18 | 18:43:26
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback