Dag 6 - Någonting du är bra samt dålig på.


Jag är dålig på att säga saker jag är bra på?

Vad jag är bra på: Jag är rätt bra på att slänga iväg kommentarer i vissa tillfällen då det behövs. T.ex, ifall två personer bråkar och jag vill skydda en av dom så säger den andra något, då är jag rätt bra på att kontra. Jag säger oftast rätt saker vid rätt tillfälle... Duger det??
 
Vad jag är dålig på: Laga mat. 
Jag har aldrig kunnat laga mat. Ibland får jag inte ens spaghettin rätt.
Potatis har jag fått börja brinna, köttbullar har jag stekt på högsta värme så dom blir svarta utanpå men frysta inuti, jag har tagit sönder en och annan gryta i försök att poppa popcorn på spis, osvosv.  Som sagt, jag kan inte laga mat.
Om jag är ensam hemma någon gång så blir det oftast pasta och bacon, eller snitzel och pommes. Eventuellt hamburgare också. Sådant där enkelt. 

Kommentarer
Linn på Me Style säger:

Intresserad av balsammetoden? kolla in min blogg :)

2012-10-24 | 21:42:26
Bloggadress: http://www.mestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback