Dag 8 - Din största glädje


Jag måste nog säga att min största glädje är min underbara pojkvän.
 
Han lyckas alltid få mig på bra humör, han har en rätt dålig humor vilket oftast är rätt gulligt, han äter ofta mat, när jag säger att jag älskar honom svarar han alltid "jag dig med", han tilltalar mig mest med hjärtat, han äter alltid upp mitt godis, han bakar världens godaste kladdkaka, han har det perfekta leendet, han är ganska dålig på att cykla (fast det inser han inte själv). Jag skulle kunna hålla på i evigheter. 
 
Jag träffade Frank för första gången på Karl-oskardagarna genom Linus. Vi sa dock våra första ord till varandra senare, när jag gick förbi Skateparken där dom var och han behövde en tändare. Senare träffades vi på en fest hos Linus och efter det blev jag bara mer kär efter varje dag som gick.
Nu sitter jag här 10 månader senare och är fortfarande lika kär. Han får fortfarande min värld att snurra. Utan honom hade jag förmodligen inte velat leva mitt liv här i Växjö, då hade saknaden för mitt förra hem varit för stor.
 
Jag älskar dig, världens finaste. 
Jag skulle kunna säga det tusen gånger om och du skulle ändå inte förstå hur mycket.
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Bäst i världen på att cykla! Sen får jag aldrig baka den kladdigate kladdkakan i världen fast den andra är mer som en stor chokladmuffins.

Jag dig med fast världen snurras av olika fysiska fenomen.

Älskar dig ❤

Svar: Glömde lägga till i inlägget att min pojkvän säger hela tiden osammanhängande saker som jag oftast inte förstår. Puss älskling <3
Emma Bertilsson

2012-10-26 | 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback