Dag 9 - En pinsam händelse


En pinsam händelse.. Okej.

Jag bad om hjälp av mina kära bästis. Svaret jag fick var "det finns många med dig"
Haha. Måste tyvärr hålla med. 
Jag har en tendens att aldrig tänka. Ord kommer från min mun och sekunder efter tänker jag "sa jag verkligen det där?" En sån händelse ska jag berätta om nu.
 
Det var i början på tvåan. Jag & Frank skulle åka till Åland och hälsa på Linus.
Sista dagen i skolan innan avfärd så skulle jag låna en kamera från skolan.
Min lärare Jonas låser upp rummet där vi har kameror, ger mig en och sen ska de skrivas typ ett "kontrakt". Jonas börjar skriva namn och när han sedan ska skriva upp dagens datum så trycker han på sin iPhone. 
Då ser jag att han en bild på en tjej där. Jag frågar "Är det din fru?" Inget fel med det. 
Jonas svarar ja och efter det säger jag "Men man ser ju bara hennes bröst"
 
Jag hör Rebecka börjar gapflabba, jag blir helt "WTF? sa jag nyss det där?!"
Som tur är börjar Jonas också skratta och säger "Ja det är ju de som är meningen"
 
Ni förstår, när han tryckte på sin iPhone för att kolla dagens datum så var hans frus ansikte bakom den stora klockan och hennes ben var bakom "lås upp" så det enda som syntes var hennes bröst? 
 
Men ja. Det var riktigt pinsamt. I dagens läge kan vi skratta åt det allihopa,
men aa, just där och just då.. Herregud.. Jag är glad att det var Jonas jag sa det till!
 
 

Kommentarer
Benny säger:

HAHAH, jag minns när du berättade det för mig!
Så jeeevla bra!

2012-10-28 | 14:58:26
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback