Twenty days of my life.


Elin fick äran att göra denna listan,
jag kommer svara så gott jag kan förhoppningsvis varje dag!

 

Dag 1: Berätta om dig själv.
Dag 2: Din bästa vän.
Dag 3: Favoritfilm och favoritlåt.
Dag 4: Du själv för två år sedan.
Dag 5: Något du ogillar.
Dag 6: Någonting du är bra samt dålig på.
Dag 7: En saknad.
Dag 8: Din största glädje.
Dag 9: En pinsam händelse.
Dag 10: Åtta sanningar om dig själv.
Dag 11: Ett starkt minne.
Dag 12: En person du känt länge.
Dag 13: En sak du vill uppleva.
Dag 14: Favorit tv-serien.
Dag 15: Din största fobi.
Dag 16: Något jag irriterar mig på.
Dag 17: Vad du vill göra i framtiden.
Dag 18: Topp 5 snyggaste kändisar enligt dig.
Dag 19: Något du ångrar.
Dag 20: Din största dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback