We're beautiful like diamonds in the sky


Riktgt bra helg! 
Dock är det ingen lugn stund när man med Sara, hon är uppe och hoppar sekunden efter hon vaknat! Inte för att det gör mig något :) När jag kom hem igår var jag rätt så död i både kropp och huvud, men efter alldeles för lång tid ifrån pojkvän så bestämde jag mig för att åka till honom över natten.
 
Dagen idag har varit lika seg som alla måndagar. 
Men ska kompensera det lite nu genom att ta en lång varm dusch sen gosa ner mig i sängen med en kopp te framför Grey's anatomy!!
 
Just de, jag färgade håret rött också! Eller... rödlila kanske.
Det syns inte alls bra på bilderna nedan..
Men ag är nöjd, och bild kommer upp så småningom tror jag!

Här kommer lite bilder från helgen.
Som vanligt finns resten på facebook.
 
 

Kommentarer
Sara säger:

haha, men jag ville ju skaffa frukost åt dig innan du skulle åka hem! inte låter man en vän gå hungrig !!

Svar: Haha du är så snäll så snäll :'))
Emma Bertilsson

2012-10-14 | 18:10:44
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback