Live as you will die tomorrow


Onsdag kväll och jag har precis tagit en vaaarm lång dusch.
Slutade skolan klockan 12 idag och gick på stan med Rebecka en stund, köpte en jacka. Efter det så stack jag till syrrans jobb där vi lunchade för att sedan möta upp Frank vid bussen.
Direkt när vi kom hem så lagade vi pannkakor, sen drog vi med Zara till City gross och köpte lite gott till ikväll plus en frys-pizza vi ska dela på sen. 
 
Som jag kanske nämnt tidigare älskar jag onsdagar.
Börjar skolan kl.9 och slutar 11.45, och som grädde på moset (inte för att det skulle vara gott) så har vi entreprenörskap då vi jobbar med UF-företag, vilket jag tycker är riktigt roligt.
 
Idag var jag och mina girls inne i studion för att ta kort till vårt företag, det blev ju såklart en hel del trams och flams! Jag slänger in lite bilder här, mina favoriter. Sen finns det på facebook! :)
 

Kommentarer
Sara säger:

"och som grädde på moset (inte för att det skulle vara gott)"
HAHAHA jag dog lite där!

Svar: HAHA, det är så ologiskt!!
Emma Bertilsson

2012-09-27 | 18:41:51
Bloggadress: http://levergaletsnabbt.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback