Åååååh mitt hjäärta slååår.. Fuck you Stiftelsen


Jag gjorde det igen!! Idag blev det stekt kyckling med nudlar. Jag kör fortfarande mat för nybörjare haha men snart så kommer proffset i mig fram ;p

Tänkte skriva om ett roligt projekt vi har i skolan nu. Vill inte avslöja för mycket men det kommer bli så jäkla bra. Jag jobbar med Elin och så jobbar Rebecka och Negar ihop. Bex och Negar gjorde sin del idag, och fyfan vad kul det var. Det var verkligen länge sen jag skrattade så mycket, haha.

Grejen Elin och jag ska försöka oss på kommer bli skitbra om det blir som vi vill. Låt mig säga, jag är den utsatta, haha. Tänkte lägga in lite bilder från idag :))

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback