Hearing those words it makes me weak


Måndag och en ovanligt pigg sådan. Jag har en förmåga att vara piggare ju längre jag är vaken på kvällarna. Okej inte till typ kl.3 men om jag somnar tio är jag oftast mer trött i skolan än vad jag är när jag somnar runt tolv. Det går mig lite på nerverna eftersom jag älskar min sömn!!
 
Idag kom jag hem från skolan runt tre och tog bara en skål med flingor så jag inte skulle få håll på gymmet en timme senare. Det var dock det första misstaget denna vecka. Efter ett hårt pass på cykeln (helt otroligt, mimmi lyckades få upp mig på den där jävla cykeln, elouge till henne) och en del ben- och rumpövningar så var jag helt svimfärdig och ett tag där svartnade det för mina ögon. 
Så idag har jag fått ett vettigt svar på varför man inte ska träna på tom mage.
 

Kommentarer
FELICIA säger:

De låter lite mysko :S För när jag skapade kontot så gick det inte att göra det själv, utan då behövde man maila dom och så skapade dom åt en. Men testa att maila till denna mail adress [email protected] :) kram

2013-01-22 | 17:39:54
Bloggadress: http://felicia.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback