I have secrets I have scars, just like anybody


Som jag skrev i lördags så flydde jag hemifrån. Kom hem i måndags. 
Mitt rum ser fortfarande ut som ett bombnedslag.
 
Idag började skolan. Jag gick hem efter halva dagen för jag mådde dåligt, och imorgon är vi lediga. Vi fick också reda på idag att en lärare ska sluta. Tack och lov. Kvinnan är endast gjord för irritation... Hehe
Jag är så trött på skolan. Det finns så många som tagit studenten som säger till mig att ta vara på tiden i skolan för man har det så bra. Jag kan inte ta åt mig av det. Jag hatar skollivet. Jag vill ingenting hellre än att vakna varje morgon och gå till ett fast jobb. Jag längtar så otroligt mycket efter vuxenlivet att jag oftast glömmer bort att jag faktiskt bara är 17 år och borde ha lite kul ist.

Jag vet inte.. Det är så mycket tankar som snurrar i mitt huvud nu att jag inte vet vart jag ska göra av dom. Och så har jag tittat klart på säsong fem av sons of anarchy.
Vad ska jag göra nu liksom? nolifer
 
mitt hjärta. jag älskar dig, för all tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback