New York


Ligger med en styck Sara jämte mig i min superstora säng. 
Det är det bästa som finns att ha bästis hos mig igen.
 
Direkt när hon kom så stack vi på bio; Jack Reacher.
Medan Sara tyckte den var tråkig så tyckte jag den var kalasbra.
Det var lagom med action för min smak! 

Under tiden vi satt på bion så hade mitt jobb ringt som galningar och skickat massa sms. Så jag ringde upp när vi kom ut och det var kaos där så dom bad mig komma. Jag och Sara gick dit och jag hjälpte dom i en timme sen tog vi bussen hem och åt tacos. Nu ska vi kolla på Vänner!
 
Igår förresten var jag ensam hemma och var tvungen att laga mat själv.
Som ni vet resulterar det ofta i något enkelt som pasta och köttbullar eller fryst köttfärssås. Dock så var jag så otroligt sugen på fisk igår så jag rotade igenom frysen och hittade laxfiléer! MUMS! Och ja. Jag överträffade mig själv. JAG LAGADE LAX. Och kokade potatis! Halleluja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback